Strategic marketing investment requires that investments be regularly reviewed to ensure that
they are focused on the appropriate customers, well timed, effectively executed, and sensitive to evolving competitive opportunities and activities. An annual marketing investment review provides this
opportunity. Such a review also enables the management team to measure better the lag among
decisions, actions, and results. This improved understanding of time lags can form the hasis for
constructing a portfolio of long- and short-term marketing investment programs that address current
competitive needs and capitalize on share building opportunities over the long haul.이 파트가 잘 안됩니다... 고수님들 도와주세요
2022-05-27 17:10:12
전략적인 마케팅 투자는 적합한 고객, 적정 시간, 효율적 투자에 초점을 맞춰 경쟁적인 기회 및 활동 진행에 대한 정기적인 검토가 요구된다. 매년 마케팅 투자 리뷰는 이러한 기회를 제공하고 또한 경영팀이 의사 결정, 활동 및 결과 등이 지연되는 것을 돕는다. 이러한 시간 지체,지연(?)에 대한 이해(리뷰)는 현재 경쟁적 수요와 장기간에 걸쳐 기회를 만들어 투자화할 수 있는 장단기 투자 포트폴리오를 만드는데 기초가 된다.(form the hasis for-