Parents reported that they see valuable learning outcomes, such as computer literacy, logical thinking, creative arts and hand-eye co-ordination.
Parents saw maths, spelling and reading skills being developed through play. Girls also use computer games but by the age of 14-16, more sparingly than boys, preferring games only when they were bored with other activities.The report demonstrates that children learn via games important thinking,strategic and negotiating skills that are not necessarily encouraged as easily through other mediums.
2022-02-21 23:34:37
학부모들은 컴퓨터를 통해 읽고 쓰는 능력, 이성적인 사고, 창조적인 작품 그리고 손과 눈의 협동 등 많은 가치 있는 교육적인 결과들을 보게 된다고 보고하고 있다.
그들은 놀이를 통해 수학, 철자법과 읽는 능력이 향상되는 것을 보았다.
여자 아이들도 컴퓨터 게임을 하지만 14세에서 16세가 되면 남자 아이들 보다 덜 하게 되고 다른 일에 싫증을 느낄 때만 게임을 한다.
다른 매체를 통해서는 아이들이 쉽게 습득 할 수 없는 심사숙고, 타협에서의 중요한 기술